منو

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی کتاب مغازه خودکشی

معرفی کتاب “مغازه خودکشی” از ژان تولی

زمان مطالعه: ۸ دقیقه تو دورانی که افسردگی، غم و ناامیدی در دل مردمان شهر رخنه کرده، مردم برای پایان دادن به زندگی تلخ خودشون به مغازه خودکشی میان تا برای خودشون لوازم خودکشی تضمینی بخرن! …

تسلیم بشیم یا ادامه بدیم؟

تسلیم بشیم یا ادامه بدیم؟!

زمان مطالعه: ۵ دقیقه شاید همه‌مون توی زندگی برای یکبار هم که شده به این مرحله برسیم که اوضاعمون بسیار ناخوشایند بشه. کارهامون به درستی پیش نره. هر چی تلاش می‌کنیم موفقیتی حاصل نشه….

قوانین، اصول و روشهای سئوی سایت

پرسش و پاسخ درباره سئوی سایت

زمان مطالعه: ۶ دقیقه در این مطلب به سوالات متداول در حوزه سئوی سایت و فروشگاه اینترنتی، قوانین، اصول و روشهای سئو و بهینه شدن سایت و بهتر شدن رتبه گوگل می‌پردازیم.

معرفی و خلاصه کتاب "چگونه تنها باشیم و از تنهایی لذت ببریم؟"

معرفی کتاب “چگونه از تنهایی لذت ببریم؟”

زمان مطالعه: ۹ دقیقه در کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم به ما یاد میده که اول تفکرمون رو نسبت به تنهایی تغییر بدیم و بعد درباره نحوه لذت بردن از تنهایی نکاتی میگه.

the art of thinking clearly

معرفی کتاب “هنر شفاف اندیشیدن”

زمان مطالعه: ۸ دقیقه رولف دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن فهرست انواع خطاهای شناختیِ ذهن و رفتاری انسان‌ها رو ذکر کرده که مانع داشتن اندیشه شفاف‌ و خردورزی میشه

معرفی کتاب تست مامان

معرفی کتاب “تست مامان” + دانلود

زمان مطالعه: ۴ دقیقه اگه ایده راه اندازی کسب و کار دارید، میخواهید بازاریابی کنید یا اگه استارت آپ هستید، کتاب “تست مامان” اصول مذاکره با مشتری رو یاد میده.

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین

زمان مطالعه: ۸ دقیقه اگه قصد دارید کسب و کار اینترنتی خودتون رو راه بیندازید یا هنوز در مرحله ایده‌یابی هستید. مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین رو دنبال کنید. از ایده یابی و تایید اون، نوشتن طرح دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و … تا برندینگ و شهرت

خودت را به فنا نده

معرفی کتاب “خودت رو به فنا نده” گری جان بیشاپ

زمان مطالعه: ۷ دقیقه کتاب “خودت رو به فنا نده” گری جان بیشاپ دستورالعملی برای رشد و داشتن بهترین نسخه زندگی ارائه میکنه. کمتر فکر کن و دل به زندگی بده تا موفق شی.

×